Djurgården vann – till slut: ”Finns inget värre än att leda med 3-0”

Djurgården var på väg mot ett jätteras hemma mot Dalkurd. Laget höll ändå emot och vann med 3-2. Fotboll Sthlm var på plats och ger här sina reflektioner efter matchen. 

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons