Pa Dibba om att möta Bajen: ”Fortfarande känsligt för mig”

För många var mötet mellan Hammarby och Haninge en betydelselös träningsmatch.

För Pa Dibba betydde den mer än så.

 – Ibland tänker jag "shit vad tråkigt att man inte fick chansen att komma tillbaka", säger den 37-årige anfallaren till Fotboll Sthlm.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons