”Avgå alla…eller?” – reflektioner efter AIK:s förlust

AIK föll i träningsmatchen med 0-2 mot Vasalund efter två tidigt insläppta mål.
Här är Fotboll Sthlms reflektioner efter matchen. 

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons