Hellberg lyrisk efter premiären: ”Bästa halvleken sedan jag kom hit”

Efter matchen sa han att det var den bästa matchen Hammarby hade spelat sedan han kom till klubben. 

Med två dagars distans till insatsen står Hammarbytränaren Kim Hellberg fast vid sina ord. 

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons