Träningarna i Djurgården är tuffare än något som han upplevt tidigare.
Men att ta steget upp till Allsvenskan är inget som skrämmer Wilmer Odefalk.
– Det är bara att köra, säger Djurgårdens 18-årige nyförvärv till Fotboll Sthlm.
Träningarna i Djurgården är tuffare än något som han upplevt tidigare.
Men att ta steget upp till Allsvenskan är inget som skrämmer Wilmer Odefalk.
– Det är bara att köra, säger Djurgårdens 18-årige nyförvärv till Fotboll Sthlm.