Victor Edvardsen spelade hela matchen när Djurgården slog ut Malmö.
Efter matchen var han märkbart nöjd.
– Ingen Europa för dem och semifinal för oss, så det är jävligt skönt.
Victor Edvardsen spelade hela matchen när Djurgården slog ut Malmö.
Efter matchen var han märkbart nöjd.
– Ingen Europa för dem och semifinal för oss, så det är jävligt skönt.