Edvardsen: ”Inget Europa för dem – jävligt skönt”

Victor Edvardsen spelade hela matchen när Djurgården slog ut Malmö.

Efter matchen var han märkbart nöjd.

– Ingen Europa för dem och semifinal för oss, så det är jävligt skönt.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons