Alexander Milosevic har tränat med AIK under en längre tid.
Nu står det klart att mittbacken följer med på lagets läger i Marbella, skriver FotbollDirekt.
[the_ad_placement id=”under-ingress-aik”]
Under januari månad har Alexander Milosevic tränat med AIK i väntan på att han ska hitta en ny klubb efter att i höstas ha brutit sitt avtal med Nottingham Forest. Än så länge är 28-åringen alltså kontraktslös, och kanske kan supportrarna som hoppas på att han stannar permanent i AIK hoppas lite mer nu på att så blir fallet.
Milosevic kommer nämligen att följa med på träningslägret i Marbella, uppger FotbollDirekt. AIK åker imorgon till Spanien där de ska stanna i åtta dagar. Alexander Milosevic kom till AIK första gången 2011 och var en bärande spelare när Gnaget vann SM-guldet 2018.
LÄS MER. Milosevic om kontraktsläget: ”Stänger inte dörren för AIK”
Foto: Bildbyrån