”Alla andra hade gett upp” – Fotboll Sthlm möter Elias Durmaz

ALMANCIL.

För ett år sedan var han den före detta fotbollstalangen som jobbade som servitör på en restaurang i Sundbyberg.

I år är Elias Durmaz AIK-spelaren med siktet inställt på SM-guld.

Fotboll Sthlm träffade ett nyförvärv som fått lära sig ett och annat om ödmjukhet och hårt jobb.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons