Victor Edvardsen: ”Bänkningen var nyttig för mig”

Mot Halmstad satt Victor Edvardsen på bänken i 90 minuter. Matchen efter stod han för säsongens bästa insats. 

Anfallaren menar att petningen fick honom att tänka till.

– Man reflekterar och förstår att om man inte är på topp så är någon annan där och gör det bättre, säger Edvardsen.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa.

Eller bli Prenumerant

• Tillgång till allt material på Fotboll Sthlm
• Löpande prenumeration, utan bindningstid
• 99 kronor för 30 dagar

Annons