Mot Halmstad satt Victor Edvardsen på bänken i 90 minuter. Matchen efter stod han för säsongens bästa insats.
Anfallaren menar att petningen fick honom att tänka till.
– Man reflekterar och förstår att om man inte är på topp så är någon annan där och gör det bättre, säger Edvardsen.